Címke: Budapest

A baloldal ellenségként kezeli az autósokat!

Pont azt csinálják, mint a brüsszeli haverjaik! Ha hatalomra kerülnek, a te autódat is kitiltják mindenhonnan!

A baloldal ellenségként kezeli az autósokat!

👉Azt az autót, amiért megdolgoztál, amiért adót fizetsz, amire biztosítást kötöttél, ami a mindennapi teendőid elvégzésében segít neked, vagy ami adott esetben a munkaeszközöd!
Ez is jusson eszedbe, amikor szavazol!

Karácsonyék hamis statisztikákkal támasztják alá a kerékpársávok szükségességét, egy autós szakportál azonban lebuktatta a korrupt, hazug baloldali politikusokat! Részletek: https://bit.ly/3mYvhVl

Közben Brüsszelben is megy az autósok üldözése. Mindezt azok a politikusok teszik, akik magángépekkel és bivalyerős, méregdrága luxusautókkal járnak. Már az Euro 4-es autókat is kitiltották! Figyelembe véve a magyar autók átlagéletkorát, járműállomány 70 százaléka kitiltható lenne! A baloldal feltétel nélkül kiszolgálja a brüsszeli haverjaikat, ezért ha lehetőséget kapnak rá, a magyar autósokat is ellehetetlenítik! Részletek: https://bit.ly/3q1zaLn

ADD TOVÁBB!

Címkék: Baloldali rombolás  Budapest 

1500 milliárd forint vasútfejlesztésre! *

* Ha nyer a Fidesz! Ha a baloldal nyer, akkor ezt a pénzt is széthordják a baloldal mocsarában úszkáló cápák!

1500 milliárd forint vasútfejlesztésre! *

Fürjes Balázs írta: Tegnap este a Magyar Közlönyben megjelent a kormányhatározat: a kormány elfogadta az Európai Unióval közösen kidolgozott Budapesti Agglomerációs Vasúti Stratégiát (BAVS).

A probléma
A külső kerületekből és az agglomerációból ma szinte mission impossible a városba jutás és a hazamenetel. Miközben Budapest nem csak a belvárosból áll – a külső kerületekben és az agglomerációban élőket is megilleti a jó közlekedés! Naponta egymillió ember jön be autóval az agglomerációból és a külső kerületekből a belső városrészekbe. Dolgozni, tanulni, szolgáltatásokat igénybe venni. Érthető, hogy autóval jönnek, mert a tömegközlekedés nem elég megbízható, nem elég sűrű, gyors és kényelmes. Órákat állunk dugóban. A belvárost megbénítja a túl sok egyidejú fővárosi útlezárás, forgalomkorlátozás, a sokak által kritizált sávlezárások. Nemcsak az időnket vesztegetjük, hanem a levegő is rosszabb, és óriási stressz a munkába vagy hazajutás. A helyzet magától csak rosszabb lesz: a külső kerületek és a főváros környéki települések népessége folyamatosan nő.
Ezt a kihívást kell megoldani, és ebben a vasút a város és környékének aranytartaléka.

A megoldás
A célok egyszerűek: mindenki érjen gyorsabban és kényelmesebben célba, legyen kevesebb a dugó, tisztább a levegő. A megoldás a közösségi közlekedés folyamatos fejlesztése, vonzóbbá tétele, a hiányzó északi (Aquincumi) és déli (Galvani) peremhidak, kapcsolódó körúti elemek megépítése, ezzel a belváros tehermentesítése, és nagyszámú P+R, B+R parkoló létesítése külső csomópontokon, hogy le lehessen tenni az autót, biciklit.

Budapest és környéke közlekedése fejlődésének elengedhetetlen – de egyedül nem elégséges! - feltétele a vasút fejlesztése. Ez országos és európai jelentőséggel is bír, hiszen Budapest ma szűk keresztmetszet a vasútnak. Vonattal a Duna nehezen, csak egyetlen ponton (Déli összekötő) átjárható – miközben európai vonalak és az országos személyközlekedés is utat keresne itt kelet és nyugat, észak és dél között.

A vasútnak újra fontos közlekedési eszközzé kell válnia Budapesten belül és a mainál sokkal kihasználtabb eszközzé a Budapest-agglomeráció közötti utazásoknál! Az európai, a magyarországi, a várostérségi és a budapesti vasúttal történő utazásokhoz sokkal átjárhatóbbá kell tennünk Budapestet! A Budapesti Agglomerációs Vasúti Stratégia ezt garantálja. Elérjük, hogy a vasút fejlesztésével megduplázódjon az elővárosokból vasúttal érkezők és oda hazatérők száma. A tapasztalat bizonyít: ilyen duplázás történt a nemrég felújított esztergomi és székesfehérvári vonalakon.

Hogyan
A kormány által most elfogadott átfogó Budapesti Agglomerációs Vasúti Stratégia (https://budapestvasut2040.hu/) a célok elérését biztosítja, méghozzá a következő módon:
4X: Minden elővárosi vasútállomásról óránként legalább négy vonat indul majd Budapestre,
3X: Átszállás nélkül legalább három metróvonal lesz elérhető,
2X: Megduplázódik az agglomerációból Budapestre vonattal és nem autóval érkezők száma.
1X: Megvalósul az integrált tarifaközösség, az utazás során elegendő lesz egyetlen bérlet vagy jegy vasútra, buszra, metróra, villamosra.
Mindezt akkor érhetjük el, ha a vasút korszerűsítése átfogó.

Ezért:
️ A kormány által megkezdett korszerű járműbeszerzés tovább folytatódik, már most sokan használják az új Flirt és KISS-vonatokat;
️ Folyamatosan megújítjuk a vasútállomásokat;
️ Sokkal nagyobb kapacitású átmenő rendszerű pályaudvarokat hozunk létre a jelenlegi fejpályaudvarok helyett;
️ Fejlesztjük az infrastruktúrát, Budapestet behálózó szolgáltatást hozunk létre. A Kelenföldet, a Délit és a Nyugati pályaudvart összekötő vasúti alagút megépítésével egy több, mint 100 éves terv valósítunk meg;
️ Újjászületnek a felszabaduló rozsdaövezetek, új közösségi terek, parkok jöhetnek létre!
A lényeg ebben a videóban is megtekinthető: https://youtu.be/cS1-vxxRIko

Vonzóbbá, gyorsabbá és kényelmesebbé tesszük a közösségi közlekedést, főleg a legkörnyezetbarátabb és legtöbb embert segíteni képes (szakszóval: „legkapacitívabb”) kötöttpályás közlekedést, a vasutat.

A döntés alapján a következő két évtized nemzeti kormányai újabb 3 ezer milliárd forintot (plusz HÉV-fejlesztésre további ezer milliárdot) fordítanak Budapest és a várostérség közlekedésének jelentős fejlesztésére, döntően EU-s forrásokból! A MÁV teljes éves utasforgalmának 75%-át (hévvel együtt ez évi 160 millió fő!) ma is Budapest és a főváros agglomerációja közötti közlekedés adja, Budapest egyúttal az országos vasút forgalom legfontosabb és nyugat-keleti irányú európai vasútforgalom egyik legfontosabb csomópontja, a magyar vasutat igazán itt használják a magyarok - itt kell azt fejleszteni a legdinamikusabban!

Budapest és az agglomeráció fejlesztéséért felelős államtitkárként köszönöm Vitézy Dávidnak és munkatársainknak a közös munkát! A stratégiát a kormányzati Budapest Fejlesztési Központ készítette, együttműködésben a JASPERS szakértőkkel, az Európai Unió Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz támogatásával, a MÁV-val és az Információs és Technológiai Minisztériummal. Egyedül nem megy, de csapatban sokra lehetünk képesek!

Hiteles-e ez a két évtizedes stratégia terv?
Igen, mert forrás lesz rá. A húsz évre szóló terv első 1500 milliárd forintjára már garantált európai uniós forrás lesz 2027-ig.
Igen, mert a tapasztalat bizonyítja: ahol korszerűsítjük a vasutat, megduplázódik az utasok száma. Mint a képen is látható esztergomi és székesfehérvári példák mutatják, olyan vonal és állomás is van, ahol négyszeresére nőtt a forgalom.
Igen, mert a terv nem egy elnagyolt vízió, hanem több mint 200, részletesen kidolgozott rövid-, közép- és hosszú távú intézkedést is tartalmazó, az EU közlekedési szerveivel közösen kidolgozott, féléves civil és szakmai egyeztetésen átesett alapos szakmai munka - ld. https://budapestvasut2040.hu/

A munka java most jön, de minden hosszú út az első lépéssel kezdődik. Jó, hogy a BAVS-ot támogatásáról biztosította Karácsony Gergely és a fővárosi városvezetés is, amikor azt részletesen megtárgyaltuk a Fővárosi Közfejlesztések Tanácsában. Elindultunk!

Kapcsolódó: Anonymus ajándéka
Boldog Karácsonyt, GeLgely!
https://szamokadatok.hu/Post/4541/Anonymus_ajandeka

Forrás: https://www.facebook.com/furjesbalazsbp/posts/291877479627999

Címkék: Budapest  Fejlődés 

Senki semmit nem nullázott le!

A baloldal hazudik, zsarol, fenyegetőzik és álhíreket terjeszt!

Senki semmit nem nullázott le!

Az Egészséges Budapest Program egy 5 évig tartó fejlesztés-sorozat! A kormány 2026-IG 700 MILLIÁRD FORINTOT SZÁN A FŐVÁROS ÉS PEST MEGYE KÓRHÁZAINAK, ILLETVE SZAKRENDELŐINEK FEJLESZTÉSÉRE! https://bit.ly/3eujk5g

Ennek egy része, 7 százaléka az, hogy kormány az Egészséges Budapest Program keretében 2020–2024 között évi 10 milliárd forinttal, tehát összesen 50 milliárddal támogatja a budapesti kerületek egészségügyi fejlesztéseit.

A kormány az első részletet 2020-ban átutalta
https://hvg.hu/itthon/20200218_Kiutaltak_az_elso_tiz_milliardot_a_fovarosi_egeszsegugynek
A kormány a második részletet 2021-ben átutalta
https://hvg.hu/itthon/20211123_Kiutalta_a_kormany_az_Egeszseges_Budapest_Program_idei_tamogatasat
A kormány a 2022-ben esedékes 10 milliárdot is át fogja utalni 2022-ben! Nem kell hazudni!

A kérdés nem ez! A kérdés az, hogy hová tette Karácsony és bandája az eddig megkapott 20 milliárdot - azaz 20 000 millió forintot! Hol vannak a felújított rendelők? Hol a lé, Geri?

Mi történt eddig az Egészséges Budapest Program keretein belül? Mutatjuk!
Négy emeleten építkeznek: korszerűsítik a magyar kardiológia központját
https://bit.ly/3HjlfG3
Megújul a Kútvölgyi tömb
https://bit.ly/3zeELkf
Újabb kórházfelújítások!
8 intézmény újul meg csak a Semmelweisen!
https://bit.ly/3sHN1bo
Korszerűsítették az urológiai osztályt az évente egymillió ember ellátásáért felelős kórházban
https://bit.ly/345NtWB
Hatalmas lépés a fővárosi egészségügyben: elkészült a Bajcsy Kórház új tömbje
https://bit.ly/3mFAWj2
Közel fél évvel határidő előtt készült el egy fővárosi kórházépítkezés
https://bit.ly/32FPt79
Budai kórházban adott át új épületszárnyat a Market
https://bit.ly/3mFX2BZ
Ilyen lesz a Szuperkórház
300 milliárd forintból épül meg az ország legújabb kórháza!
https://bit.ly/32Iz7dY
Teljeskörűen rekonstruálták a szakrendelőt, és egy új pszichiátriai épületet is kialakítottak Dunakeszin
https://bit.ly/3mFf2fX
700 milliárd forint a főváros és Pest megye egészségügyi fejlesztéseire
Eddig 245 milliárd forint értékben valósultak meg fejlesztések. Ez ám a "kivéreztetés"!
https://bit.ly/3Hli2pC

És ez csak egy részlet! Idén is több fejlesztés valósult meg, ezekről a "2021-ben épült" c. videónkban számoltunk be!
https://www.facebook.com/szamokadatok/videos/787655405966542

AZ EGÉSZSÉGES BUDAPEST PROGRAM FEJLESZTÉSEI FOLYAMATOSAK
https://kormany.hu/hirek/az-egeszseges-budapest-program-fejlesztesei-folyamatosak

Ráadás: Hatalmas pofon!
Harácsonynak és a baloldalnak "nincs illetékessége" az atlétikai vb megrendezésével kapcsolatban! https://szamokadatok.hu/Post/3906/Hatalmas_pofon

Forrás: https://hirtv.hu/ahirtvhirei/karacsony-gergely-ismet-az-atletikai-vb-vel-riogat-2533709
https://index.hu/belfold/2020/12/31/emmi_budapest_fejlesztes_korhaz/
https://24.hu/fn/gazdasag/2021/12/23/karacsony-gergely-egeszseges-budapest-program-megszoritas/

Címkék: Budapest  Egészségügy 

Budapest “kifosztása”

Karácsonyék azt mondták, hogy a kormány elvonta az iparűzési adót, ezzel kifosztotta a fővárost. Hazudtak!

Budapest “kifosztása”

Budapest iparűzési adóbevétele [milliárd forint]
2018: 149 milliárd forint
https://bit.ly/3z3SwlQ
2019: 165,5 milliárd forint
https://bit.ly/3pB93L0
2020: 164 milliárd forint
https://bit.ly/3EGYZEA
2021: 167,4 milliárd forint
https://bit.ly/3pBlBSE

Ezek szerint az adóbevétel nem csökkent, csak akkor kérdés, hogy "hol a lé?" Miért koszos a város, miért kell leszerelni a BKV jegyautomatákat, miért nincs pénz a zöldterületek karbantartására, miért vannak mindenhol hajléktalanok és bűz, miért nincs pénz a BKV dolgozók munkaruhájára, stb.

Add tovább, hogy a 444, a Telex, a 24.hu, az Átlátszó és a többi álhírgyár által épített párhuzamos univerzumban élők is értesüljenek erről!

Címkék: Budapest 

A baloldal csak rombolni tud!

A baloldal csak rombolni tud!

A baloldal csak rombolni tud!

Mennyire nonszensz logika! Szerintük a BKV majd azzal SPÓROL, hogy a BEVÉTELI pontokat, azaz a jegyautomatákat, ahol a jegyeket és a bérleteket megvásároljuk, leszereli! Olyan ez, mintha a bolt kidobná a pénztárak felét, hogy azzal spóroljon, miközben folyamatosan lenne igény az összes pénztárra. Ha rendszeresen sorban kell állni egy boltban, mi nem megyünk oda többet. Nem tudjuk, ki hogy van ezzel, de az automaták leszerelése, a sávok csökkentése, a járatritkítások, a felesleges kerékpársávok, az autósok üldözése egészen biztosan nem fogja csökkenteni Budapest autós forgalmát

Vitézy Dávid írta:

Kép a Széll Kálmán térről
https://bit.ly/3mCwX6O
Minden magyar probléma megoldása: az OSB-lap.
https://bit.ly/3qnODEi
Úgy tűnik, az automaták leszerelése az elmúlt napok botránya ellenére sem állt le: a BKK kikapcsolta a Liszt Ferenc repülőtér forgalmasabb 2A terminálja előtti automaták felét is és a sajtónak küldött tájékoztatás szerint ezeket is leszerelik rövidesen.
https://bit.ly/3FAplsT

A dolog pikantériája továbbá az, hogy a Karácsony Gergely által vezetett főváros nemrég még verseny nélkül szerződött egy német céggel az automaták felújítására és üzemeltetésére, most meg leszereli a felújított automatákat.
https://hvg.hu/gazdasag/20210805_TSystems_BKK_jegyautomata

A budapesti baloldali szavazókat kérdezzük: Megérte? Jobb lett?
Áprilisban gondolkozzanak, mert most csak helyi problémákat tud okozni a baloldal, az adókat nem tudja emelni, a támogatásokat nem tudja elvenni, a rezsit sem tudja emelni, de ha hatalomra kerülnek, megteszik újra.

ADD TOVÁBB!

Részletek: https://mandiner.hu/cikk/20211221_szell_kalman_ter_bkk_vitezy_david_budapesten_belfold

Címkék: Baloldali rombolás  Budapest 

"Budapest mindenkié" - bevetted?

Nézd meg hogy élnek a haverjai, és hogy élnek a melósok a "szabad" városban!

"Budapest mindenkié" - bevetted?

"Budapest mindenkié" - bevetted?
Nézd meg hogy élnek a haverjai, és hogy élnek a melósok a "szabad" városban!

Részletek:
Kétmilliárdot érő villa, százmilliós luxusautó – újabb részletek Karácsony csúcsvezetőjének életmódjáról
https://888.hu/gazemberek/ketmilliardot-ero-villaban-el-szazmillios-autoval-jar-a-fovarosi-kozmucegek-csucsvezetoje-4344863/
Továbbra is nulla százalékos béremelést kínál a főváros a BKV dolgozóinak, sztrájk jöhet
https://hvg.hu/kkv/20210324_bkv_beremeles_targyalas_szakszervezet_sztrajk
Több száz embert rúgtak ki Karácsony Gergelyék a fővárosi cégektől
https://www.origo.hu/nagyvilag/20211209-tobb-szaz-embert-rugtak-ki-karacsony-gergelyek-a-fovarosi-cegektol.html
A BKV szakszervezete gyűjt munkaruhákat a dolgozóknak. Az alkalmazottak sokszor a saját ruhájukban kénytelenek dolgozni.
https://hvg.hu/kkv/20210528_BKV_szakszervezet_munkaruha_gyujtes

Áprilisban gondolkozz! Nem Orbánnak fájna a kormányváltás, hanem neked.

Címkék: Baloldali rombolás  Budapest  Bűnözés  Kettős mérce 

Széll Kálmán tér, Budapest

Egy példa arra, hogy miért jó választás a Fidesz, és miért rossz választás a baloldal

Széll Kálmán tér, Budapest

Demszky lerohasztotta
https://bit.ly/3eeAjbs
Tarlós felújította
https://bit.ly/3qeFVrR
Karácsony leszerelte a jegyautomatákat
https://bit.ly/3J7CifR

Vitézy Dávid írta:
Mai kép a Széll Kálmán térről - a BKK elkezdte a jegyautomaták leszerelését.

Még augusztusban, az első hírek megjelenésekor próbáltam felhívni a figyelmet arra: nem jó ötlet leszerelni a jegyautomatákat spórolásra hivatkozva, hisz épp ezek szedik be a bevételek nagyját. Szomorúan látom, hogy az elmúlt napokban mégis sorra tűnnek el az automaták Budapest csomópontjaiból.

Rengeteg munkánk volt abban, hogy 2014-ben több, mint 300 új, bankkártyát is elfogadó, bérletet is árusító, éjjel-nappal működő automata jelent meg a BKK hálózatán. Korábban az emberek a szabad ég alatt álltak sorban bérletért a pénztárak előtt, a BKV elszórt automatái csak érmét fogadtak el és csak jegyet adtak ki - már ha azt egyáltalán. Az új automaták és az értékesítési csatornák bővítése révén minden várakozásunkon felül, 10 milliárd forinttal nőttek a jegyárbevételek, éjjel-nappal elérhetővé váltak a jegyek és bérletek a város számos pontján.

Az automaták szedik be 2021-ben is a BKK bevételeinek többségét, mintegy 55%-át (!) és bár a mobilapplikáció valóban megjelent, az automaták és a mobilapp is bőven tud még hová fejlődni, nem csak egymás rovására, hisz minden negyedik forint még mindig személyesen értékesítés útján folyik be a BKK-hoz, az elmúlt években bezárt ügyfélközpontok ellenére. Több tízmilliárd forintot szed be tehát a BKK az automaták révén. Lehet, hogy egyszer majd a mobilértékesítés teljesen feleslegessé teszi az automatás értékesítést, de ettől még ma nagyon messze vagyunk - nem véletlen, hogy Európa összes Budapesttel összemérhető nagyvárosában több jegyautomata van, mint amennyi Budapesten eddig, a megritkításuk előtt volt. Varsóban kétszer annyi, Berlinben és Bécsben háromszor annyi automata működik, mint amennyi Budapesten eddig volt.

Amikor augusztusban először próbáltam felhívni a figyelmet, hogy az automatákat leszerelni rossz ötlet, még nem is gondoltam rá, hogy ebből végül még városképi kérdés is lehet. Pedig, ahogy az elmúlt napokban látjuk, a BKK barbár módon tünteti el az egyébként európai uniós forrásból vásárolt és tökéletesen működő automatákat, a helyük üresen tátong a város számos pontján. A Széll Kálmán téri metróépület felújításakor gondoltunk az automatákra és az építészeti koncepció integráns részeként lettek elhelyezve - most ott tátog a helyük. A város más pontjain az automaták alapzatai állnak üresen - mindez egy elvileg fél éve tervezett intézkedés eredményeként.

Mielőtt valaki a pénzhiányra hivatkozna, nem árt emlékezni: az automaták üzembe állítása után szerzett tapasztalatok egyértelműen azt mutatják, hogy az értékesítési csatornák szűkítésének hatása bevételkiesés lesz, tehát a BKK és ezáltal a Fővárosi Önkormányzat pénzügyi pozíciói romlani és nem javulni fognak az intézkedés révén. A leszerelt automaták révén garantáltan jegybevétel fog eltűnni a rendszerből.

A BKK hivatalos közlése szerint egy automata havi üzemeltetési költsége 130 ezer forint. A bevételi adatokat visszaosztva látható: a korábbi automata-flotta bármely tagja 80-szor annyi bevételt szedett be, mint amennyibe fenntartása kerül és még a legrosszabbul teljesítő automaták is sokszorosan “behozták” a működési költségüket. Ezen adatokat látva az automata-hálózat leépítése valójában csak egyet üzen: a BKK-t nem érdeklik a saját jegybevételei.

Évekig dolgoztam azon, hogy ezek a viszonyok megváltozzanak Budapesten, kiábrándító és elszomorító ezt a leépülést látni.

ADD TOVÁBB!

Címkék: Baloldali rombolás  Budapest 

Baloldali képmutatás, választópolgárok átverése!

2010 előtt adócsökkentést ígértek, adóemelés lett a vége. Most "zöld" programot, tiszta levegőt ígértek, helyette dugók, szmog és a maradék zöldterület lebetonozását tervezik

Baloldali képmutatás, választópolgárok átverése!

A baloldal semmit sem változott, mi eddig is tudtuk, azoknak pedig, akik ezt nem látják, mutatunk valamit.

Karácsony Gergely választási programja,
👉2. oldal
"Vegyük vissza a jövőnket! Vegyük vissza a
tiszta levegőt, a fákat, a parkokat, amiket las- sacskán mind elvesznek, és ha hagyjuk, mind lebetonoznak. Ez a kötelességünk, különben a gyerekeink már egy olyan városba fognak szü- letni, ahol nem jó élni."
👉31. oldal
Megakadályozzuk a városrészek összenövé- sét, az azokat elválasztó, a város számára fellé- legzést biztosító zöldfelületek beépítését.
https://parbeszedmagyarorszagert.hu/files/public/budapest_mindenkie_1.pdf

Szép szavak, ugye?

És mi történik most?
Ingatlan mutyi, jutalékos rendszer, Budapest kifosztása.
KÉSZ TERVEIK VANNAK MOCSÁROSDŰLŐ LEBETONOZÁSÁRA!

Bús Balázs írta:
Folytatódik a Mocsáros-mutyi! Egy újabb eltitkolt dokumentum leplezi le Karácsony Gergely és Szabó Tímea hazugságait!
Ez itt a főváros ingatlanfejlesztési javaslata a Mocsáros-dűlő beépítésére: https://ujrainditjuk.hu/wp-content/uploads/2021/12/MOCSAROS_DULO_2020.pdf

"Az ingatlanfejlesztési javaslatot 2020 júliusában a BFVT Kft. által készített tanulmányterv felhasználásával összeállította a BFVT Kft., a BFVK Zrt., és a Főpolgármesteri Hivatal Városépítési Főosztálya."

1. Ezt az elképzelést próbálja a Karácsony Gergely és Szabó Tímea páros a Mocsáros megvédésnek hazudni.
2. Ez az az elképzelés, mely kapcsán a vagyonkezelő vezetője szerint Kiss László, kerületi polgármesterrel megvan a deal, épülhetnek a lakóparkok.
3. Ezt az elképzelést hazudja Bardóczy Sándor is zöld fejlesztésnek. (Ahogy a Hajógyári -szigetet is most tenné tönkre, ha nem tiltakoznának az óbudaiak.)
4. Ennek az ingatlanfejlesztésnek az érdekében készítettek egy parkfejlesztést is (zöld beruházás), melyhez a Life pályázaton keresztül szeretnének forrást találni.
5. Ezt az ingatlanfejlesztési javaslatot titkolják az óbudaiak elől.
6. Ennek az ingatlanfejlesztésnek az érdekében tüntette ki a Mocsárosdűlő Egyesület vezetőjét a Karácsony Gergely és Kiss László vezette önkormányzat, hogy csendben asszisztáljon a beépítéshez.

Részletek az anyagból:
“Mocsárosdűlő városrész a III. kerületben, az Arany-hegy és az Üröm-hegy lábánál található. Területe az Aranyhegyi – Határ – Szentendrei utak és a vasúti pálya által határolt, kiemelkedő természeti értékekkel bíró, városszerkezeti szempontból kedvező elhelyezkedésű terület, mely közúti valamint a vasúti, gyorsvasúti és autóbusz-közlekedés által közösségi közlekedéssel részben ellátott.
Mocsárosdűlő fejlesztési területe jelen elemzés szerint az a nagyrészt beépítetlen, de fejlesztési potenciállal is rendelkező terület, mely az Aranyhegyi út – Határ út – Gladiátor utca – Zsófia utca – Budapest-Esztergom vasútvonal között helyezkedik el.”
“az egy évtized alatt kiépíthető vegyes funkciójú városrész mind a lakásszektorban, mind az irodaszektorban újszerű kínálattal jelenhet meg, kereskedelmi és intézmény funkciókkal kiegészülve.”

“A főúthálózat lokális fejlesztésével (Aranyhegyi úton új csomópontok kialakításával) és a belső mellékúthálózat (autóbuszok közlekedését is biztosító gyűjtő utak) megteremtésével, valamint az autóbusz-hálózat kiterjesztésével a terület Aranyhegyi úthoz csatlakozó része beépíthetővé válik. A Szentendrei úti HÉV-et szintben keresztező közúti kapcsolat kiváltásával a terület távhővezeték nyomvonaltól keletre eső része is fejleszthetővé válik. Az új úthálózat kiépítése során gondoskodni kell a közművek (vízellátás, szenny- és csapadékvíz elvezetés, villamos energia, távhő, gáz) kiépítéséről is.”

“A közlekedési rendszer fejlesztése nélkül mintegy 1.100 lakás és 250.000 m2 bruttó szintterületű iroda-kereskedelem beépítés létesíthető, elsősorban az Aranyhegyi út mentén.”

“Mocsárosdűlő területének további beépítéséhez a fejlesztési terület belső úthálózata és a Szentendrei út között különszintű kapcsolat megvalósítása szükséges a Gladiátor út kiépítésével, a Pók utcai csomópont fejlesztésével. A közúthálózat fejlesztésén kívül a Pomázi úton közlekedő autóbuszjáratok további sűrítése mellett a terület belsejére is ki kell terjeszteni a színvonalas autóbusz-közlekedést.”

️Védjük meg az egész Mocsáros-dűlőt!
Írd alá te is a petíciót: https://www.peticiok.com/vedjuk_meg_a_mocsaros-dlt

Továbbra is úgy gondolom, hogy az egész Mocsáros-dűlőt meg kell védeni, a változtatási tilalmat fenn kell tartani, és a beépítési lehetőséget meg kell szüntetni.

Mi történik Budapesten?
Ez mindent megmagyaráz! Dömötör Csaba beszéde 2 nappal az önkormányzati választás előtt!
https://szamokadatok.hu/Post/3800/Mi_tortenik_Budapesten
Házkutatások kezdődtek a Városháza-ügyben!
Retteghetnek a korrupt baloldali politikusok!
https://szamokadatok.hu/Post/4477/Hazkutatasok_kezdodtek_a_Varoshaza-ugyben

Forrás: https://www.facebook.com/busofficial/posts/474026200745888
https://szamokadatok.hu/Post/3010/Lebetonozzak_Mocsarosdulot

Címkék: Baloldali rombolás  Budapest  Környezetvédelem 

Kész a Déli összekötő 2. hídszerkezete!

Magyar cégek építik a jövőt!

Kész a Déli összekötő 2. hídszerkezete!

A Déli összekötő vasút korszerűsítésének ez csupán egy állomása, a projekt ennél sokkal grandiózusabb. Ezt egy videóban mutatjuk be, ahol a baloldal "Mészáros 338 milliárdért épít 7 km vasutat" című hazugságaira reagáltunk. https://bit.ly/3pOGbxz

Libsik! Lehet írni, hogy “Mészáros” és “Mészáros barátja” milyen pólóban vannak! Mi pedig leírjuk, hogy mi épült, és azt is, hogy ki az adományozási lista vezetője!
https://bit.ly/3IGux0k

Kitérünk arra is, hogy a magyar építőipar megkétszerezte teljesítményét 2010 óta, külön kiemelve azt, hogy a 2010-es szinthez képest 120 000-rel több embernek ad munkát!
https://bit.ly/31RiUTl

Vitézy Dávid írta: Kész a Déli összekötő újabb hídszerkezete

A Déli Körvasút részét képező összekötő Duna-híd második új hídszerkezetét is birtokba vette a vasút, ugyanis hétfőn sikeresen lezajlott a híd statikus próbaterhelése. Ekkor egy önmagában is 116 tonnás M62-es Szergej dízelmozdony haladt át a hídon 14, zúzott kővel megrakott tehervagonnal. Ezzel Budapest legújabb hídjának statikai vizsgálatát végezte el a kivitelező Duna Aszfalt Zrt. a BME Hidak és Szerkezetek Tanszékének szakértői felügyelete mellett. A következő fázist, a híd dinamikus próbaterhelését szombaton reggel végezték el a szakemberek. Ekkor a szerelvény több alkalommal és különböző sebességgel (5, 20, 40, 60, 80 km/h) haladt át a hídon. Ezt követően indulhat meg a menetrend szerinti vasúti forgalom az új, mintegy 500 méter hosszú hídszerkezeten.

A Rákóczi híd közvetlen szomszédságában található vasúti átkelő teljesen megújul a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában. A régi, rossz állapotú vasúti hidak és vágányok cseréje mellett kettőről három vágányosra bővül az átkelő, az északi új hídszerkezet idén áprilisban készült el. Itt azóta is zavartalan a vasúti forgalom. Ezután a középső, meglevő hídszerkezet cseréje következett, amelynek most zajlott a próbaterhelése. Először a kivitelező elbontotta a régi szerkezetet, majd a híd alépítményeit tette alkalmassá a felszerkezet fogadására. Az öt új acél hídelem beemelését követően vált átjárhatóvá a híd, amelyet a hidászok hagyományosan hordógurítással ünnepeltek. Ezt követően kerülhettek a hídra a rugalmas ágyazású sínek, amelyek már össze lettek kötve a Ferencváros és Kelenföld közötti vágányokkal, és már megtörtént a felsővezeték kiépítése is. A harmadik, legdélebbi hídszerkezet cseréje jövőre kezdődik, és a tervek szerint 2022. év végéig elkészül, így a Déli összekötő Duna-híd mindhárom vágányán elindulhat a forgalom.

A munka itt természetesen nem áll meg, hiszen megkezdjük a Déli Körvasút további szakaszainak építését konzorciumi partnerünkkel, a NIF Zrt.-vel. A kivitelezői szerződést már megkötöttük, így Kelenföld és Ferencváros között a jelenlegi kettőről három, illetve négy vágányosra bővül a pálya, és két új vasúti megálló épül Nádorkert és Közvágóhíd néven. Ugyancsak a Déli Körvasúthoz tartozik majd a népligeti új megálló is, illetve a személyvonatok gyorsabb és zavartatás mentes közlekedését lehetővé tevő ferencvárosi átemelő vágány.

A Déli Körvasút megépítésével jobban bekapcsoljuk a vasutat a főváros és a régió közlekedésébe, továbbá lehetőség lesz a vonatok sűrítésére az elővárosok felől, itt valósul meg először az agglomerációs vonalak összekötése, ami egyben a fővároson belüli színvonalas vasúti közlekedés megteremtését is jelenti. Elsősorban az elővárosi járatok lesznek sűrűbbek, a most irányonként és óránkénti kettő helyett az elképzelések szerint nyolc vonat közlekedhetne a budai agglomerációból a pestibe, illetve ugyanennyi Pestről Budára. Emellett több távolsági járat számára is lesz hely, és zökkenőmentesebb lesz a tranzit tehervonatok átjutása is az ország egyik feléből a másikba.

Az új Déli Körvasút 2027-ben készülhet el. A beruházást a Kormány és az Európai Unió finanszírozza.

Forrás: https://www.facebook.com/vitezydavid/posts/455940245888005

Címkék: Budapest  Fejlődés 

Budapest “szabad” lett

A felelőtlen döntéseknek ára van, amit a választók fizetnek meg

Budapest “szabad” lett

Haveroknak 10% jutalék 5 milliárdból (500 millió Ft)
https://bit.ly/3DDaoV5
500 budapesti melósnak pedig felmondólevél a fa alá
https://bit.ly/3lRNymJ

Szabad közvagyont lopni,
szabad kirúgni másokat,
szabad folyamatosan hazudni,
és szabad menekülni a sajtótól.

2022-ben a választáson megsemmisítő csapást fogunk mérni a baloldalra! Hajrá Fidesz!

Kapcsolódó:
👉Közös lista, közös felelősség!
Itt az újabb felvétel! Így lopják szét a közös vagyonunkat a baloldali politikusok!
https://szamokadatok.hu/Post/4369/Kozos_lista_kozos_felelosseg
Mese a sajtószabadság hiányáról
👉1+9 pontban arról, hogy kik is valójában a sajtóellenesek
https://szamokadatok.hu/Post/4403/Mese_a_sajtoszabadsag_hianyarol
👉Sajtószabadság? Diktatúra?
769 napja nem volt Budapestinfó! Akik sajtóellenesek, az a baloldal, érthető - van mit takargatniuk!
https://szamokadatok.hu/Post/4340/Sajtoszabadsag_Diktatura
👉A baloldalon soha semminek sincs következménye!
Mindenki a helyén maradt, hiába a jogerős ítéletek, a videók, a tények
https://szamokadatok.hu/Post/4437/A_baloldalon_soha_semminek_sincs_kovetkezmenye

Címkék: Baloldali rombolás  Budapest  Bűnözés  Önkormányzat