Tömegközlekedés fejlesztése régen és most

Tömegközlekedés fejlesztése régen és most

A baloldal szeret beszélni a tömegközlekedésről, főleg a mai klímahisztis korszakukban, de azt elfelejtik, hogy nekik lett volna lehetőségük érdemben tenni érte, csak sajnos a fejlesztés helyett inkább talicskázták ki a magyar adófizetők pénzét a haverjaiknak.

Mindenki emlékszik a 4-es metro befejezetlen építkezésére és az ott ellopott 167 milliárd forintra (OLAF jelentés), mindenki tudja, hogy az M6 autópálya PPP konstrukciója miatt 2040-ig fizetjük annak költségét, és ezzel 2853 milliárd kárt okoztak a magyar költségvetésnek, mindenki tisztában van azzal, hogy 2010-ben 300 milliárd adóssággal adták át a MÁV-ot és 80 milliárd forint adóssággal a BKV-t, a debreceniek meg emlékeznek arra, hogy több, mint 1 évig állt feltúrva a város, mert a baloldali kötődésű kivitelező egyszerűen félbehagyta a 2-es villamos építési munkálatait és levonult a területről.

Baloldali tömegközlekedésből többet nem kérünk!

A képen Lenti régi és új autóbusz-állomása látható, forrásban a teljes cikk, kommentben meg elhelyezünk pár további képet. A fejlesztés összköltsége 472 millió forint, ebből elbontották a régi állomást, megépült az új, és vettek egy új távolsági autóbuszt is.

ADD TOVÁBB

Forrás: https://magyarbusz.info/2019/11/28/felavattak-lenti-uj-autobusz-allomasat/

Címkék: Fejlődés 

Kapcsolódó