Csütörtökön átadják az M3 metró felújított déli szakaszá

Köszönjük, Tarlós István!

Csütörtökön átadják az M3 metró felújított déli szakaszá

‼️Kérjük Karácsony Gergelyt, hogy az átadóra hívja meg Tarlós Istvánt, és ismerje el az előző városvezetés érdemét ebben a hatalmas projektben‼️ Karácsony Gergelyt arra kérjük, hogy ezúttal ne hazudja saját teljesítményének a felújítást, a jelenlegi városvezetést az égvilágon semmit sem tett annak érdekében, hogy ez megvalósuljon.‼️ Ne tegye azt, amit a BKV buszok átadásán, az 1 év késéssel átadott új villamosok átadásán, a Tabán esetében tettek, mert gusztustalan az, amikor szemrebbenés nélkül hazudnak, és saját vállukat veregetik.

Ilyen gátlástalanul hazudta saját munkájának a 2014 óta futó villamos-projektet Karácsony: https://szamokadatok.hu/Post/2089/Karacsony_1_evig_nem_allitotta_forgalomba_az_uj_mar_leszallitott_villamosokat

- Tarlós pályázott
- Tarlós nyert
- Tarlós csapata készítette a terveket, szerezte be az engedélyeket, stb
- Tarlós szerződött
- Ő szervezte meg a mentesítő buszokat, a szükséges felszíni forgalmi módosításokat
- Tarlós indította el a kivitelezést is, Karácsonyék csak megvárták, míg "beérik a gyümölcs", most meg ismét arra készülnek, hogy learatják a babérokat.

Egy kis történelmi áttekintés:
Mennyire aljasok ezek a libsik! Demszky 20 évig nem csinált semmit, holott a 3-as vonal már az ő idejében is megérett a korszerűsítésre. 2010 után elkezdték szidni Tarlóst, holott akkor esélyünk sem volt a felújításra, mivel 5000 milliárd IMF hitelt, 2040-ig fizetendő autópályákat, 1300 milliárd önkormányzati adósságot, 210 milliárd budapesti adósságot, 300 milliárd MÁV adósságot, 80 milliárd BKV adósságot hagytak hátra a szocik. 2015-re álltunk növekedési pályára, 2013-tól megszabadult Budapest az adósságaitól, mivel a kormány átvállalta azokat, elindult a pályázás, tervezést, stb. A baloldal és álhírgyártó médiájuk FOLYAMATOSAN cseszegették Tarlóst a 3-as Metró üzemzavarai miatt, Tarlós megszerezte a pénzt, felújította a metrót, 222 új kocsit állított forgalomba, csak közben "trükkök százaival" és a fideszesek passzivitásával Tarlóst leváltották. Most jön Geri, és átvágja a szalagot.....

📌 0. A projekt anyagi háttere: http://m3felujitas.hu/tajekoztato
📌 1. 2016: Folyamatos üzemzavarok, tüzek és leállások az M3 metró vonalán.
40 évig nem történt egy kapavágás sem, Demszkyék csak beszéltek, de ugyanúgy nem csinált semmit, mint most Karácsony.
https://24.hu/belfold/2016/10/17/ismet-fustolt-az-m3-as/
📌 2. 2017 októberében elindult a kivitelezés
https://youtu.be/8IoTpUIRIss
📌 3. 2018: Megérkezett az utolsó felújított metrókocsi is (összesen 222 darab)
https://www.origo.hu/itthon/20180529-megujultak-a-3as-metro-szerelvenyei.html
📌 4. 2019: átadták a felújított északi szakaszt. A projekt költsége 217 milliárd forintba került.
https://youtu.be/-8Lj3-2R1nw
📌 5. 2019 április: lezárják a déli szakaszt, és elindul a kivitelezés
https://youtu.be/ebVySnlyNNQ
📌 6. 2019 október 13: "Budapest mindenkié"
📌 7. 2020 október 22: A déli szakasz átadása.
Ugye így már mindenkinek világos, hogy Karácsonynak ehhez nincs semmi köze?

M3 metró: elkészült a felújított déli szakasz, csütörtökön átadják

Megújultak a megállók, valamint a vonali infrastruktúra: az állomásokon kívüli terek, a vágányok, a vasúti, a biztonsági, a szellőzőberendezések, a gépészeti rendszer és az utastájékoztatási elemek is.

Jövő csütörtökön átadják a 3-as metró felújított déli szakaszát. A Kőbánya-Kispest és Nagyvárad tér közötti szakaszt október 22-én, 17 órától használhatják a közlekedők – derül ki a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) és a Budapesti Közlekedési Vállalat Zrt. (BKV) közös közleményéből.

Ahogy azt korábban már megírtuk, a déli szakasz a Kőbánya-Kispest (KöKi) és Népliget állomások közötti metróvonalat jelenti.

Ezen szakaszon az állomásfelújítási munkálatokat (KöKi, Határ út, Pöttyös utca, Ecseri út, Népliget) a Strabag Építőipari Zrt.;

a vágányépítési, alagúti, biztosítóberendezésekre vonatkozó és vasúti távközlési munkákat, illetve a központi diszpécser rendszerek korszerűsítési munkáit a Swietelsky Vasúttechnika Kft.; az EDR országos hálózat bővítési, rádiós lefedettség kiépítési munkáit a PRO-M Zrt. kivitelezi.
A leglátványosabb változás a négy átépített állomás, ugyanakkor megújultak az alagúti terek, a pályahálózat, a vasúti és a biztonsági berendezések, a tájékoztató elemek és a metróvonal elektronikai hálózata is.

Az átadás után a metró a teljes vonalon közlekedik, ám a középső szakaszon (a Lehel tér és Nagyvárad tér között) korábban lezárt állomásokon (Arany János utca, Ferenciek tere, Corvin-negyed és Semmelweis Klinikák) a továbbiakban sem állnak meg a szerelvények. (Lapunkban az ezeken az állomásokon folyamatosan haladó munkáról rendszeresen beszámolunk.) A közlemény szerint a metróvonal rekonstrukciója a középső szakaszon folytatódik, erről a BKK és a BKV a későbbiekben ad részletes tájékoztatást.

Világosabb állomások várják az utasokat
A metró déli szakaszán 2019 áprilisában kezdődtek el a vonal- és állomásfelújítási munkák. Ennek nyomán

az M3-as metró teljesen megújult Határ út, Pöttyös utca, Ecseri út és Népliget állomása letisztult és modern látványvilágot kapott, a megállók kényelmesebbek, biztonságosabbak és a LED-es megvilágításuknak köszönhetően nemcsak világosabbak, de energiatakarékosabbak is lettek - közölték.

A korszerű közösségi közlekedési szolgáltatás szempontjából az is fontos, hogy megújult a teljes vonali infrastruktúra: az állomásokon kívüli terek, a vágányok, a vasúti, a biztonsági, a szellőzőberendezések, a gépészeti rendszer és az utastájékoztatási elemek is.

A déli szakasz korszerűsítése 2021 végéig a teljes körű akadálymentesítés megvalósításával folytatódik.

A Határ út és Népliget állomáson már beépítették a felvonókat, a Pöttyös utcai és az Ecseri úti állomáson pedig tartanak az előkészítő munkálatok.

Forrás: https://magyarepitok.hu/m3-as-metro/2020/10/m3-metro-elkeszult-a-felujitott-deli-szakasz-ujra-a-teljes-vonalon-kozlekedik-a-harmas-metro

Címkék: Hírek 

Kapcsolódó