160 km/órás sebességű vasút!

Nem álom - valóság! Átadták az első szakaszt Ebes és Debrecen között!

160 km/órás sebességű vasút!

Megépült a 160 km/órás sebességű Ebes-Debrecen vasút
A V-Híd és az 📌 R-Kord (📌erre kitértünk a cikk végén és kommentben!) munkája a gazdasági szempontból egyre jobban fejlődő régiót támogatja.

Jelentős vasúti beruházás készült el Kelet-Magyarországon kora délután: a Debrecen-Püspökladány pálya fejlesztéseként elkészült 8 kilométernyi kétvágányú pálya átépítésével a megyeszékhely és Ebes között a V-Híd Zrt. és az R-Kord Kft.

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. projektjében 160 km/h-s sebességűre gyorsították a MÁV-szakaszt, amely kapcsolódik egy másik, jelenleg is zajló, szintén a két magyar cég által kivitelett pályafejlesztéshez: az Ebes-Püspökladány közötti munkálatokhoz. A két projektről rendszeresen beszámoltunk az elmúlt években lapunkban: az összesen 39 kilométernyi építkezés valósul meg, mely 160 km/h sebességű vasúti közlekedést garantál.

Most a Debrecenben tartott átadón a 8,04 kilométernyi pályán felül többek között

📌korszerűsített felsővezetékes rendszert,
📌a Határ útnál új körforgalmú csomópontot,
📌a 4805-ös útnál és a 4-es főút felett új közúti felüljárót,
📌4 új kerethidat,
📌valamint 720 méterniy szervízutat
📌is felavattak a nettó 14,28 milliárd forint értékű projektben.

A fejlesztés előnye a vasúti közlekedés felgyorsításán kívül az autós közlekedés kényelmesebbé és hatékonyabbá tétele is, az utasbiztonság pedig mindkét közlekedési formában javul.

Emellett a zajártalom és a környezetszennyezés is csökkent a projekttel.

Forrás, további képek: https://magyarepitok.hu/vasutfejlesztes/2020/10/elkeszult-a-160-kmh-s-sebessegu-ebes-debrecen-vasut
https://www.facebook.com/drpappl/posts/2836975489869983

📌 És akkor nézzük, hogy számolt be erről (pontosabban hogy hazudott) az álhírgyártó libsi propaganda.
Van két projekt.
1. Debrecen-Ebes közötti 8 kilométeres szakasz, és a környező infrastruktúra fejlesztése. Ennek ára 13 milliárd 778 millió forint, Mészáros cégei építik, mivel ŐK ADTÁK A LEGJOBB AJÁNLATOT. Mások is adhattak volna ilyet, de nem tették.
2. Van egy másik munka, a leendő BMW gyár és a debreceni vasútállomás összekötése vasúti pályával, ennek ára 1,5 milliárd forint, ezt IS Mészáros nyerte, mivel itt is ő tudta tenni a legjobb ajánlatot.
Az álhírgyár összeadja a két összeget, és ezt úgy állítja be, hogy Mészáros a korábban tervezettnél DRÁGÁBBAN építi meg a vasutat.
Hát nem szánalmasak?
Most bezzeg nem írnak arról, hogy átadták a munkát! Így kell hülyíteni az olvasóikat.
Forrás: https://index.hu/gazdasag/2020/01/23/meszaros_lorinc_vasut_bmw_gyar_dragulas_1_5_milliard_nif_nemzeti_infrastruktura_fejleszto_kozbeszerzes/

Címkék: Fejlődés 

Kapcsolódó