Európában csak 3 olyan vasútépítő géplánc van, mint amilyet a V-Híd Építő Zrt vásárolt meg, és adott át a mai napon Debrecenben

Európában csak 3 olyan vasútépítő géplánc van, mint amilyet a V-Híd Építő Zrt vásárolt meg, és adott át a mai napon Debrecenben

A sajtótájékoztatón Szijjártó Péter Külgazdasági és Külügyminiszter elmondta, hogy eddig ezt a munkát kizárólag külföldi cégek voltak képesek elvégezni, külföldi cégeknek fizettünk, tőlük, a kapacitásuktól függtünk, a nyereség pedig kivándorolt az országból. A miniszter azt is elmondta, hogy 2024-ig 5000 milliárd forintot költünk út- és vasútépítésre.
Ebben az időszakban a közúthálózat megújítására 3200 milliárd, vasútfejlesztésre pedig mintegy 1700 milliárd forint jut majd.

A V-Híd Építő Zrt. olyan pályaépítő gépláncot vásárolt, melyből csak 3 darab van egész Európában! Most már nem egy külföldi cégnek fizetünk ezért a munkáért, a nyereség itthon marad, abból itthon lesznek új munkahelyek!
Az infrastruktúra fejlesztésével Közép-Európa meghatározó szereplői lettünk. A fejlesztések újabb beruházásokat hoznak, a beruházások meg újabb munkahelyeket jelentenek a magyar családoknak.

A miniszter azt is kihangsúlyozta, hogy az álhírekkel ellentétben a kormány nem csak Mészáros Lőrinc cégét támogatja, és nem csak Mészáros Lőrinc cége sikerének örül, hanem minden magyar cégre igazak ezek az állítások. Ugyanúgy kapnak állami megrendeléseket és támogatásokat Kóka János cégei, Leisztinger Tamás cégei, a Wallis csoport és a többi, köztudottan baloldali kötődésű cég is. Ugyanakkor nem hajlandóak negatívan diszkriminálni azokat a vállalatokat, melyek vezetői, tulajdonosai a nemzeti gondolkodásúak táborába tartoznak.

Új világrend van kialakulóban, és nekünk minden idők legerősebb nemzetgazdaságát kell kiépítenünk. Ehhez nemzeti tulajdonban lévő magyar vállalatokra van szükségünk. Osztályharcos alapon gazdaságot építeni nem lehet, nemzetgazdaságot csak nemzeti alapon lehet építeni. Azok az országok lehetnek sikeresek ebben a világrendben, melyek külföldi segítség, kiszolgáltatottság nélkül is, önállóan el tudják végezni a nagy infrastruktúrafejlesztési projektjeit.

Ahhoz, hogy Magyarország vonzerejét meg tudjuk tartani, folyamatosan fejlesztenünk kell a vasúti szállítási kapacitásokat, erre egy remek példa a Debrecenben épülő BMW gyár.

Forrás, további részletek (videó) https://www.facebook.com/szijjarto.peter.official/videos/240958213988718

Címkék: Fejlődés  Gazdaság 

Kapcsolódó